Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Carolina - 26 oktober 2009 09:48

Ok, så var det min tur att vaccinera mig. Tillhör ju riskgrupperna pga allergisk astma och tycker därför att det är lämpligt att göra det. Är dock lite skeptisk till vaccineringen. Eller snarare är skeptisk till undersökningen av de olika bieffekterna. Influensasymptom och värk i armen verkar ju oundvikligt, men jag hoppas att det stannar vid det. Finns ju så sjukt mycket felaktig information ute i etern att det är svårt att sålla bland allt. 


Känns dock lite spännande också måste jag säga. Känns som att man inte riktigt vet vad som ska hända. Fast det är bara min knasiga del av hjärnan som tänker så. Folk har ju faktiskt dött, troligen av en kombination av vaccination och tidigare krämpor, men ändå. Hoppas att man överlever liksom. 


På tal om överleva så var jag och testade klättring i går. Jag har ju som sagt en höjdrädsla som inte är av denna världen. Mina knän skakar bara jag ser ett kyrktorn. Usch! Jag var sjukt taggad dock, och det var askul!! Jag klättrade på tills benen började skaka, då var jag fyra grepp från toppen, men sen gick det inte mer. Benen vek sig. Men shit vilken kick det var haha! Skulle vilja klättra mer men tydligen är alla kurser fulla detta året så det får vänta!


Klättring check! Vaccination snart...hopp om överlevnad check!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards